NIF dołącza do rundy inwestycyjnej – Digital First AI

NCBR Investment Fund dołączył do rundy inwestycyjnej Digital First AI, wspierając rozwój platformy do automatyzacji marketingu.

Dostrzegamy ogromny potencjał w opartym na sztucznej inteligencji narzędziu stworzonym przez Digital First AI. Jest to rozwiązanie, które trafia w potrzeby marketerów. Model działania NIF zakłada koinwestycje z kapitałem prywatnym na zasadach rynkowych, w tym przypadku zainwestowaliśmy we współpracy z funduszem 4g     rowth VC, angażując taki sam kapitał jak fundusz partnerski. Liczymy, że dzięki temu startup będzie miał możliwość większego przyspieszenia swojego rozwoju i poszerzenia oferty. Upatrujemy również dużej szansy na ekspansję spółki na arenie międzynarodowej i dotarcie do globalnych marek –  powiedziała Ksenia Wójcik-Karasiewicz, prezes NCBR Investment Fund.

Wsparcie ze strony NIF to dla nas ogromny krok naprzód. Jesteśmy wdzięczni za zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni. Przed nami ogrom pracy związany z rozwojem portfolio orasz rozszerzenia zasięgu działalności firmy  – powiedział Rafał Tromczyński, CEO Digital First      AI.

Digital First AI oferuje narzędzia w modelu SaaS (software-as-a-service) umożliwiające dobór strategii marketingowych oraz tworzenie kreacji reklamowych ze wsparciem AI (również w oparciu o tzw. LLM), co pozwala na oszczędność czasu, optymalizację kosztów oraz ułatwia dostęp do profesjonalnych narzędzi dla MSP oraz agencji reklamowych. Aktualne rozwiązania spółki to kamień milowy na drodze do marketingu w pełni autonomicznego, w którym sztuczna inteligencja tworzy, prowadzi i optymalizuje kampanie reklamowe online bez udziału człowieka.

Platforma DF.AI realizuje wiele zaawansowanych zadań, bazując na dowolnym formacie danych na temat firmy. Dane przechowywane są w „safe room”, co zapewnia ich bezpieczeństwo, a jednocześnie umożliwia rozbudowywanie bazy wiedzy systemu poprzez real time research, analizy konkurencji, social listening i wyszukiwanie globalnych trendów. Na bazie tak strukturyzowanych informacji Digital First AI może wykonywać najbardziej złożone zadania: od tworzenia nowych produktów, poprzez wprowadzanie ich na dowolne rynki, po egzekucję towarzyszących temu kampanii reklamowych.

Wartość całej rundy finansowania to 3,8 mln dolarów. NCBR Investment Fund dokonał koinwestycji wraz z 4growth VC. Wśród inwestorów znalazły się m.in. fundusze Plug&Play, Sher Ventures, Hub71, właściciele agencji kreatywnej McCANN Poland oraz aniołowie biznesu.

Opublikowano: 1 października 2024